Leer slim te sporten

Nationale en internationale sporters gingen je al voor!

Sport zoals de top!

De meeste topsporters weten al dat zij moeten trainen op hun persoonlijke niveau. Dit voor de recreatieve sporter net zo belangrijk. Het voorkomt blessures, de opbouw van de conditie en energie gaat stukken sneller én je herstelt beter. Of je nu traint voor een hardloopwedstrijd of om meer energie te krijgen in het dagelijks leven… Wat je doel ook is, een inspanningstest (VO2max) en persoonlijke schema’s helpen je om jouw doelen realistisch te maken en er gericht naartoe te werken. De resultaten van de test geven een goed beeld van je capaciteiten, grenzen en je verbeterpunten.

Trainen is een combinatie van je lichaam uitdagen en het laten herstellen om beter te worden. Zonder herstel is vooruitgang gewoonweg niet mogelijk. Met persoonlijke hartslagzones en een persoonlijk trainings- en herstelplan, aangepast op je doel(en), haal je meer uit iedere training. Door efficiënter te trainen, kan je met minder training toch beter presteren.

Er wordt altijd een rustmeting gedaan voordat je de inspanningstest doet. Deze meting geeft inzicht in mate van stress, je ademhaling en hartslag in rust en daarmee jouw vermogen om te herstellen van de trainingen, ziekte of stress (emotie). Ook leren wij je hoe je dit kunt beïnvloeden.

Inspanningstest

inclusief health check

180,-
  • Health check
  • Herstelvermogen check
  • Inspanningstest (VO2max)
  • Exact omslagpunt (AT)
  • Verslag van alle meetwaardes
  • Conclusie en advies
popular

Slim sporten

Voor beginners als ervaren sporters

285,25 260,-
  • Health check
  • Herstelvermogen check
  • Inspanningstest (VO2max)
  • Exact omslagpunt (AT)
  • Verslag van alle waardes
  • Conclusie en advies
  • Persoonlijk trainingsschema
  • 3 maanden online begeleiding
  • Wekelijks contact met coach

Sportrusten

100 dagen pakket

250,-
  • Health check
  • Herstelvermogen check
  • Inspanningstest (VO2max)
  • Exact omslagpunt (AT)
  • Verslag van alle waardes
  • Conclusie en advies
  • Trainingsschema voor 100 dagen
  • Mailing met tips
  • Toegang tot de ‘koffiehoek’